Հայոց լ․ 8

Հայոց լեզու 11/18/2021

1.Հետևություն արա՝ կարդալով հետևյալ առակը.Մի անգամ մի մարդ է գալիս իմաստուն արքայի մոտ և հարցնում է.— Ասա ինձ, տիրակալ, աշխարհում կա՞ ազատություն:— Իհարկե,- ասում է արքան:- Դու քանի՞ ոտք ունես:Մարդը նայում է իրեն` զարմացած նման հարցից:— Երկուսը, տիրակալ:— Իսկ դու կարո՞ղ ես կանգնել մեկ ոտքի վրա:— Կարող եմ:— Դե փորձիր, բայց սկզբում որոշիր, թե որ ոտքի վրա…Մարդը մի փոքր խորհելով` բարձրացնում է աջ ոտքը` հենվելով ձախի վրա:— Լավ,- ասում է արքան,- իսկ հիմա բարձրացրու նաև մյուս ոտքդ:— Ինչպե՞ս: Դա անհնար է, տիրակալ:— Տեսնու՞մ ես: Ահա հենց դա է ազատությունը: Դու ազատ ես միայն առաջին որոշման ժամանակ, իսկ հետո ազատությունն ավարտվում է: Կարծում եմ առակի իմաստն այն է որ մենք ազատ ենք միայն առաջին որոշման ժամանակ և եթե սխալ որոշում իրականցանենք հետո ազատություն չենք ունենա։ 2. Տրված բառերից առանձնացրո’ւ  հոմանշային զույգեր: շրջել — պտտել — շրջագայելխորհրդածել — մտորել — խորհել — մտածել — մտմտալկողոպտել — գողանալ — թալանելխենթանալ — խելագարվել — գժվելարտասվել — հեկհեկալցնորվել — ցնդելհեծկլտալ-ողբալ