Հայոց լ․ 8·Uncategorized

Գործն աշխ. 5/19/23

1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված բառերի հականիշները:

Փարիզում անցորդներից մեկը ուժգին(մեղմ) անձրևի տակ ընկավ: Թրջվելուց(չորանալ) պաշտպանվելու համար թևի տակի նկարը բարձրացրեց (իջեցնել) գլխի վրա ու վազեց: Երերուն (հաստատ) աշխարհում դեռևս (արդեն) ոչ ոք անձրևից այդպիսի թանկագին(էժանագին) «անձրևանոցով» չէր պաշտպանվել (հարձակվել):
Տեսնելով անցորդի գլուխը պաշտպանող նկարը` դեպքի …կամավոր վկան`(ոստիկանը), զարմանքից խոսել (լռել): Նա ճանաչեց Գյուստավ Կուրբեի նշանակելի (աննշան) «Քնած շիկահեր կինը» կտավը: Թանգարանից հափշտակված այդ նկարի վերատպված օրինակները հենց այդ օրը ցրվեց (հավաքվել) ոստիկաններին: Նկարը յոթ հարյուրից ութ հարյուր դոլար էր գնահատված: Ոստիկանը մարդուն … (առաջնորդել) մինչև նրա բնակարանը, որտեղ գոյացել է(կորչել) այլ (նույն) ժամանակներում տարբեր (նույն) տեղերից գողացված նկարների ամբողջ պատկերասրահ:
-Ավելի լավ (վատ) էր մինչև ոսկորներս փափկել էին (չորանալ),- տխրությունից (ուրախություն) ասաց գողը, երբ նրան փակեին (բաց թողնել):

2. Մանրամասն պատմի´ր քո կյանքի կարևոր օրերից մեկի մասին և պատմությունը վերնագրի´ր:
Կարծում եմ դա իմ քրոջ և եղբոր ծննդյան օրն էր, որովհետև միայն այդ օրերն եմ ես անգիր հիշում: Հիշում եմ բոլոր ապրումներս, սպասումներս: 7 տարի երազելով քրոջ մասին հիշում եմ այն օրը երբ մայրիկս ասեց որ քույրիկ եմ ունենալու: Երկար սպասում էի դպրոց գնաուլն բայց քրոջս ծնվելու օրը մոռացնել տվեց ամեն ինչ:



3. Ավելորդ բառերը գտի´ր և նախադասություններն ուղղի´ր:

Ներեցեք, որ սպասեցնել տվեցի: Ներեցեքոր սպասեցրի։

Երկրաչափությունը դա առանձին գիտություն է: Երկրաչափությունը առանձին գիտություն է։

Երամն արագ օդ բարձրացավ, նրանք ուղղություն վերց- րին դեպի հարավ: Երամն արագ օդ բարձրացավուղղություն վերցրին դեպի հարավ։

Նա զգացնել տվեց, որ զրույցն իր սրտով չէ: Նա զգացնել տվեցոր զրույցն իր սրտով չէ։

Ֆրանսուհի տիկինն իր անկյունից զննում էր զրուցակիցներին: Ֆրանսուհի տիկինն անկյունից զննում էր զրուցակիցներին։

Երկրորդ անգամ մի´կրկնիր այդ պահանջը: Երկրորդ անգամ մի՛ կրկնիր պահանջը։

Քանիցս անգամ խոսվել է այդ մասին: Քանիցս խոսվել է այդ մասին։

Բամիցս անգամ զգուշացրել եմ քեզ: Բազմիցս զգուշացրել եմ քեզ։

4..Տեքստը  համաոոտ փոխադրի´ր (նույն միտքը ավելի հակիրճ ներկայացրու) և համապա­տասխան հետևություննե´ր արա:

Լինում է չի լինում, մի փադիշահ (թագավոր, շահ, սուլթան) է լինում: Մի անգամ այս փադիշահն իր շքախմբով շրջելիս է լինում, տեսնում է՝ մի ծերունի  ձիթենի է տնկում: Նա մոտենում է ծերունուն ու զարմացած հարցնում.

— Ո՜վ  ալևոր, այդ ինչո՞վ ես զրաղված այս շոգ կեսօրին: Հանգստանալուդ  ժամանակը վաղուց հասել է,  իսկ դու դեռ աշխատում ես: Կապրե´ս, մինչև այս ծառը պտուղ տա:

-Ո՜վ  ամենակարող տեր, չէ´ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ  տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները: Բայց էլի ապրելու հույս մինչև այն օրը, որ ծառն  սկսի պտուղ տալ:

Փադիշահին  դուր է գալիս ծերունու պատասխանը, և նրան դրամով  լի քսակ է տալիս:

-Ա’յ, տեսնո՞ւմ ես՝ ծաոն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:

Փադիշահր ծիծաղում ու էլի մի քսակ է տալիս ծերու- նուն:
-Ո´վ մեծ փադիշահ, ուշադրությո´ւն դարձրու, որ մյուս  ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:

Այս կատակն ավելի է դուր գալիս փադիշահին: Նա ծերունուն է տալիս երրորդ  քսակն ու ասում իր ուղեկիցնե- րին.

-Գնա´նք, բարեկամնե´ր, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ  կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:

Լինում է չի լինում մի փադիշահ։ Փադիշահը անցնելիս տեսնում է մի ծերունու, ով ձիթենի է տնկուն։ Հարցնում է, թե ի՞նչ է անում շոգ կեսօրին, իր հանգստանալու ժամանակը վաղուց հասել է։ Ծերունին պատասխանում է, որ պետք է մեկը ծառ տնկի, մյուսն էլ համտեսի և այլն։ Փադիշահի դուրն եկավ ծերունու պատասխանը և նրան դրամով լի քսակ տվեց։ Ծերունին ասաց, թե ծառն սկսեց պտուղ տալ։ Փադիշահը ծիծաղաց և էլի քսակ տվեց ծերունուն։ Ծերունին ասեց, թե իր ծառերն երկու անգամ են տարին պտուղ տալիս, իսկ մյուսները մեկ անգամ։ Այդ կատակն ավելի դուր եկավ փադիշահին և նա ասաց, որ գնան, թե չէ բոլորովին կսնանկանան։

Оставьте комментарий