1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված բառերի հականիշները:
Փարիզում անցորդներից մեկը ուժգին(մեղմ) անձրևի տակ ընկավ: Թրջվելուց(չորանալ) պաշտպանվելու համար թևի տակի նկարը բարձրացրեց (իջեցնել) գլխի վրա ու վազեց: Երերուն (հաստատ) աշխարհում դեռևս (արդեն) ոչ ոք անձրևից այդպիսի թանկագին(էժանագին) «անձրևանոցով» չէր պաշտպանվել (հարձակվել):
Տեսնելով անցորդի գլուխը պաշտպանող նկարը` դեպքի …կամավոր վկան`(ոստիկանը), զարմանքից խոսել (լռել): Նա ճանաչեց Գյուստավ Կուրբեի նշանակելի (աննշան) «Քնած շիկահեր կինը» կտավը: Թանգարանից հափշտակված այդ նկարի վերատպված օրինակները հենց այդ օրը ցրվեց (հավաքվել) ոստիկաններին: Նկարը յոթ հարյուրից ութ հարյուր դոլար էր գնահատված: Ոստիկանը մարդուն … (առաջնորդել) մինչև նրա բնակարանը, որտեղ գոյացել է(կորչել) այլ (նույն) ժամանակներում տարբեր (նույն) տեղերից գողացված նկարների ամբողջ պատկերասրահ:
-Ավելի լավ (վատ) էր մինչև ոսկորներս փափկել էին (չորանալ),- տխրությունից (ուրախություն) ասաց գողը, երբ նրան փակեին (բաց թողնել):
2. Մանրամասն պատմի´ր քո կյանքի կարևոր օրերից մեկի մասին և պատմությունը վերնագրի´ր:
Կարծում եմ դա իմ քրոջ և եղբոր ծննդյան օրն էր, որովհետև միայն այդ օրերն եմ ես անգիր հիշում: Հիշում եմ բոլոր ապրումներս, սպասումներս: 7 տարի երազելով քրոջ մասին հիշում եմ այն օրը երբ մայրիկս ասեց որ քույրիկ եմ ունենալու: Երկար սպասում էի դպրոց գնաուլն բայց քրոջս ծնվելու օրը մոռացնել տվեց ամեն ինչ:
3. Ավելորդ բառերը գտի´ր և նախադասություններն ուղղի´ր:
Ներեցեք, որ սպասեցնել տվեցի: Ներեցեք, որ սպասեցրի։
Երկրաչափությունը դա առանձին գիտություն է: Երկրաչափությունը առանձին գիտություն է։
Երամն արագ օդ բարձրացավ, նրանք ուղղություն վերց- րին դեպի հարավ: Երամն արագ օդ բարձրացավ, ուղղություն վերցրին դեպի հարավ։
Նա զգացնել տվեց, որ զրույցն իր սրտով չէ: Նա զգացնել տվեց, որ զրույցն իր սրտով չէ։
Ֆրանսուհի տիկինն իր անկյունից զննում էր զրուցակիցներին: Ֆրանսուհի տիկինն անկյունից զննում էր զրուցակիցներին։
Երկրորդ անգամ մի´կրկնիր այդ պահանջը: Երկրորդ անգամ մի՛ կրկնիր պահանջը։
Քանիցս անգամ խոսվել է այդ մասին: Քանիցս խոսվել է այդ մասին։
Բամիցս անգամ զգուշացրել եմ քեզ: Բազմիցս զգուշացրել եմ քեզ։
4..Տեքստը համաոոտ փոխադրի´ր (նույն միտքը ավելի հակիրճ ներկայացրու) և համապատասխան հետևություննե´ր արա:
Լինում է չի լինում, մի փադիշահ (թագավոր, շահ, սուլթան) է լինում: Մի անգամ այս փադիշահն իր շքախմբով շրջելիս է լինում, տեսնում է՝ մի ծերունի ձիթենի է տնկում: Նա մոտենում է ծերունուն ու զարմացած հարցնում.
— Ո՜վ ալևոր, այդ ինչո՞վ ես զրաղված այս շոգ կեսօրին: Հանգստանալուդ ժամանակը վաղուց հասել է, իսկ դու դեռ աշխատում ես: Կապրե´ս, մինչև այս ծառը պտուղ տա:
-Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ´ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները: Բայց էլի ապրելու հույս մինչև այն օրը, որ ծառն սկսի պտուղ տալ:
Փադիշահին դուր է գալիս ծերունու պատասխանը, և նրան դրամով լի քսակ է տալիս:
-Ա’յ, տեսնո՞ւմ ես՝ ծաոն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
Փադիշահր ծիծաղում ու էլի մի քսակ է տալիս ծերու- նուն:
-Ո´վ մեծ փադիշահ, ուշադրությո´ւն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
Այս կատակն ավելի է դուր գալիս փադիշահին: Նա ծերունուն է տալիս երրորդ քսակն ու ասում իր ուղեկիցնե- րին.
-Գնա´նք, բարեկամնե´ր, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:
Լինում է չի լինում մի փադիշահ։ Փադիշահը անցնելիս տեսնում է մի ծերունու, ով ձիթենի է տնկուն։ Հարցնում է, թե ի՞նչ է անում շոգ կեսօրին, իր հանգստանալու ժամանակը վաղուց հասել է։ Ծերունին պատասխանում է, որ պետք է մեկը ծառ տնկի, մյուսն էլ համտեսի և այլն։ Փադիշահի դուրն եկավ ծերունու պատասխանը և նրան դրամով լի քսակ տվեց։ Ծերունին ասաց, թե ծառն սկսեց պտուղ տալ։ Փադիշահը ծիծաղաց և էլի քսակ տվեց ծերունուն։ Ծերունին ասեց, թե իր ծառերն երկու անգամ են տարին պտուղ տալիս, իսկ մյուսները մեկ անգամ։ Այդ կատակն ավելի դուր եկավ փադիշահին և նա ասաց, որ գնան, թե չէ բոլորովին կսնանկանան։